×

Inscriere newsletter

CÂŞTIGĂ ACUM UN 
Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a beneficia de:
 

Cum comand?

  • PE INTERNET

Poţi comanda on-line în orice moment al zilei. Pe site poţi să urmăreşti statusul comenzilor tale. Alegi un articol făcând click pe el, iar dacă vrei să îl comanzi alegi opţiunea «adaugă în coş». Notă: În cadrul unei oferte promoţionale în care se propune un cadou gratuit pentru comanda unuia sau a mai multor articole, cadoul va fi adăugat în comandă dacă condiţiile cerute sunt îndeplinite şi dacă cel puţin unul dintre articolele comandate este disponibil şi poate fi livrat.

  • PRIN TELEFON la 021.305.41.31 sau la 0372.154.431

Notează codurile aferente articolelor de pe site-ul www.clubchic.ro şi mărimea pe care o doreşti pentru fiecare articol în parte şi transmite comanda ta. Îţi stăm la dispoziţie de Luni până Vineri între orele 9:00 – 18:00. Numărul 021.305.41.31 este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom. Numărul 0372.154.431 este număr cu tarif normal în reţeaua Vodafone.

  • PRIN FAX la 021.305.41.32

Poţi trimite comanda ta prin fax la 021.305.41.32, număr în reţeaua Romtelecom. Scrie-ne numele tău, adresa ta, articolele comandate cu codurile de pe site şi NU UITA să specifici mărimea comandată pentru fiecare articol.

  • PRIN E-MAIL

Poţi trimite comanda ta prin e-mail pe adresa comanda@clubchic.ro.

Cum modific o comandă?

Te rugăm să ne contactezi prin email la contact@clubchic.ro sau telefonic la 021.305.41.31 sau la 0372.154.431 - Serviciul Clienţi - pentru a ne comunica modificarea dorită. În cazul în care va fi posibil vom opera modificarea cerută de tine.

 

Cum urmăresc o comandă?

Poţi verifica în ce stadiu se află comanda ta, direct pe site-ul Club Chic. Vei găsi toate informaţiile cu privire la comanda ta în josul paginii, în partea stângă la rubrica «Serviciul Clienţi – Urmărire Comandă».

 

Cum sunt livrate articolele?

Articolele sunt livrate prin curier. Taxa de livrare este de 19 lei pentru fiecare colet livrat, la care se adaugă taxele de transport suplimentare, în cazul în care localitatea de destinaţie nu se află în lista localităţilor pentru care Fan Courier nu percepe kilometri suplimentari.
Puteţi verifica kilometrii suplimentari percepuţi pentru localitatea de destinaţie aici.

Important: Dacă localitatea de destinaţie a coletului nu este inclusă în reţeaua de distribuţie Fan Courier atunci coletul va fi livrat prin Poştă în regim de colet cu ramburs. Cheltuielile de expediţie pentru livrarea prin Poştă sunt de 19 lei.

 

Când primesc comanda?

Livrarea articolelor se realizează în termen de aproximativ 3 săptămâni pentru articolele care pe banda verde au menţiunea "Disponibil, livrare în 3 săptămâni".
Timpul de livrare este variabil în funcţie de disponibilitatea articolelor.

Cum plătesc o comandă ?

Plata articolelor se poate realiza:

* În avans prin transfer bancar în contul RO94 RZBR 0000 0600 1713 0162, deschis la Raiffeisen Bank, Sucursala Pantelimon.

Pentru plata prin transfer bancar, banca ta poate percepe un comision de transfer bancar. Acest comision de transfer bancar se adaugă la valoarea sumei plătite către Mailers International. Pentru mai multe informaţii despre valoarea acestui comision, vă recomandăm să contactaţi banca cu care lucraţi.

* La livrare

- cu numerar, la momentul livrării coletului de către curier
- cu numerar, la momentul ridicării coletului de la oficiul poştal

 

Cum modific adresa de livrare?

După ce ai ales articolele şi te-ai identificat, selectează opţiunea « la altă adresă ».

Nu am primit un articol comandat...

Verifică dacă articolul lipsă a fost înregistrat în comanda ta. Pe site-ul nostru, accesează linkul «urmărire comanda», sus în dreapta. După ce te-ai identificat, comanda ta va fi listată şi te rugăm să selectezi opţiunea «află mai multe». Dacă articolul nu mai este disponibil va avea menţiunea «în aşteptare». Dacă articolul nu apare în «urmărire comandă» atunci comanda ta nu a fost înregistrată în sistem. Dacă articolul nu are statusul «în aşteptare» şi este listat în comanda ta în secţiunea «urmărire comandă» te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la 021.305.41.31 (număr Romtelecom, tarif normal) sau la 0372.154.431 (număr Vodafone, tarif normal) pentru a ne semnala acest aspect.

 

Cum returnez un articol comandat?

Poţi returna un articol comandat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu achitarea taxelor de transport pentru retur, coletul trebuie expediat fără ramburs. Articolul trebuie returnat nou, în ambalajul original cu care a fost primit la livrare împreună cu documentele de livrare din interiorul coletului! Nu sunt acceptate retur articolele care sunt purtate, incomplete, stricate, deteriorate sau murdărite. Poţi returna un articol către noi, prin curier la adresa Club Chic, Şos. Fundeni nr. 74, Parter biroul 4, Sector 2, Bucureşti sau prin poştă la OP 39 – CP 39, Sector 2, Bucureşti. Îţi stăm la dispoziţie la 021.305.41.31 număr Serviciul Clienţi sau pe email la contact@clubchic.ro pentru orice informaţii sau detalii privind condiţiile comerciale de returnare sau modalitatea de schimbare a unui articol.

 

Măsura comandată nu este potrivită pentru mine...

În cazul în care măsura comandată nu ţi se potriveşte articolul poate fi schimbat. Returnează articolul către noi şi înlocuirea lui se va face după ce returul a avut loc, în cazul în care mărimea dorită este disponibilă. Articolul care nu ţi se potriveşte poate fi schimbat în limita stocului disponibil. Dacă articolul nu mai este pe stoc, îţi poţi alege altul, cu achitarea eventualelor diferenţe de preţ şi a taxelor de livrare. Înainte de a returna un articol din cauza nepotrivirii de mărime te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi la contact@clucbchic.ro sau telefonic la 021.305.41.31. pentru a găsi cea mai bună soluţie de înlocuire a acestuia.

 

Când primesc banii pentru un articol returnat?

Îţi returnăm banii în 14 zile din momentul în care ne-ai anunţat returnarea comenzii. Nu sunt acceptate retur articolele care sunt purtate, incomplete, stricate, deteriorate sau murdărite. Articolul trebuie returnat nou, în ambalajul original cu care a fost primit la livrare împreună cu documentele de livrare din interiorul coletului.
În cazul în care aştepţi rambursarea de mai mult de 14 zile te rugăm să ne contactezi pentru a verifica situaţia rambursului.

Am o altă întrebare…

Dacă nu ai găsit mai sus informaţiile necesare te rugăm să ne scrii click aici.


Accept Site use cookies